петак, 16. август 2013.

Danasnje iskustvo

Morao sam da sednem i napisem ovaj post.
Krenuli smo danas u ribolov na  Juznu Moravu s namerom da pecamo skobalja, kojeg smo vec nekoliko dana pecali. Ulovi su bili i vise nego solidni. Ja i sin smo imali po 12-13 komada, i to sve lepih primeraka.
U startu smo bili sigurni da cemo pecati skobalja i opremili se svim potrebnim elementima za pecanje.
Voda je bila idealna, bistra i mala, kakva je bila i prethodnih dana. Nisam sumnjao u uspeh i poceli smo odmah po prehranjicanju mesta sa pecanjem.
Tri sata pecanja.... i nijedan jedini udarac ? Ni sam neznajuci sta cu, resio sam da sredim malo ranac sa opremom i tu ugledao  Frikomov kukuruz secerac.

Odlicio sam da probam da pecam klena na isti sistem koji sam imao za skobalja, s tim da sam promenio samo udicu i stavio 8-micu umesto 12-tice. Tri zabacaja i imao sam 3 klena na udici. Prikljucio se i moj sin
i tek tada je nastala festa. Klen je uzimao kukuruz kao da nije jeo 10 dana nista. Na kratkom delu reke (oprema nam je bila sva kod mesta gde smo pecali skobalja, pa nismo mogli mnogo da setamo) smo imali za nekih 2 sata pecanja preko 30 klenova.
Sta sam u stvari hteo da kazem:
Nikada nemojte biti sigurni u ulov ribe kada podjete na pecanje, i uvek pokusajte da imate rezervnu varijantu za pecanje, jer da taj kukuruz slucajno nije bio u rancu vratili bi se najverovatnije bez ijedne ribe kuci, ovako smo imali jedan prelep dan u neplaniranom ribolovu klena.