петак, 9. август 2013.

Poenta mog pisanja

Evo jedan kratak post, cisto da napisem neka moja razmisljanja.
Za ovo pisanje sam se odlucio iz razloga, sto sam citajuci neke strucne literature nailazio na mnogo propusta, i mnoge stvari koje nisu realne u realnom zivotu i situacijama.
Tako da sve ovo sto pisem, pisem iz iskustva, iz glave, bez ikakvog citanja bilo gde. Znaci ono sto je provereno davalo rezultate, ono u sta sam se uverio za 30 godina pecanja. Mesta na kojima sam bio licno, bez prepricavanja prica, i nadam se da ce ovi neki saveti i preneta iskustva stvarno nekome pomoci u nekom
sledecem ribolovu. Naravno prvenstveno zbog buducih kolega, koji zele da se oprobaju u najlepsem vidu
hobija, sporta ili razonode, kako za koga.
Nadam se da ce svaki post biti nekome interesantan i koristan, i trudicu se da pisem o svemu sto je vezano za ribolov.
Bistro !!!!